Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Úřední hodiny v době nouzového stavu:  Úřední hodiny- krizový stav.odt

Svoz komunálního odpadu v naší obci v roce 2021 probíhá 1x za 14 dní lichý týden v pátek.

IDS JMK - aktualizovaný jízdní řád linka č. 752 platný od 13. 12. 2020: 752.pdf

Poplatky pro rok 2021

Vážení spoluobčané, z důvodu trvání nouzového stavu a vývoje epidemiologické situace Vás žádáme o úhradu poplatků na rok 2021 přednostně na bankovní účet obce. Po úhradě bankovním převodem Vám budou známky doručeny na číslo popisné, které uvedete jako variabilní symbol. Poplatek v hotovosti budete moci hradit v úředních hodinách v kanceláři obecního úřadu v termínu od 12.4.2021 do 30.4.2021. Současné známky, které máte nalepeny na popelnicích, budou platit v Topolanech až do 30.4.2021.

Poplatky zůstávají jako v loňském roce a to:

  • za svoz komunálního odpadu 500,- Kč/ za osobu, vlastník nemovitosti, kde není přihlášená žádná osoba k trvalému pobytu (chalupáři) 500,- Kč
  • Stočné 120,- Kč/za osobu
  • Pes 70,- Kč, za druhého a každého dalšího psa téhož držitele 120,- Kč, držitel psa je osoba starší 65 let 60,- Kč, za druhého a každého dalšího psa, kterým je osoba starší 65 let 90,- Kč
  • Zpravodaj 20,- Kč

Bankovní účet obce Topolany: 115-9688150277/0100

Variabilní symbol: použijte číslo popisné nemovitosti

Poplatek za půjčovné v knihovně budete moci zaplatit po obnovení provozu knihovny.

Děkujeme


Publikováno 8. 2. 2021 17:15
 

 

Nouzový stav od 15. 2. 2021 a usnesení Vlády ČR vydaná dne 14. 2. 2021

sb028-21.pdf


Publikováno 15. 2. 2021 16:05

Valentýnská cesta

Datum konání: 14. 2. 2021

valentýn.png


Publikováno 10. 2. 2021 16:03

Poplatky pro rok 2021

Vážení spoluobčané, z důvodu trvání nouzového stavu a vývoje epidemiologické situace Vás žádáme o úhradu poplatků na rok 2021 přednostně na bankovní účet obce. Po úhradě bankovním převodem Vám budou známky doručeny na číslo popisné, které uvedete jako variabilní symbol. Poplatek v hotovosti budete moci hradit v úředních hodinách v kanceláři obecního úřadu v termínu od 12.4.2021 do 30.4.2021. Současné známky, které máte nalepeny na popelnicích, budou platit v Topolanech až do 30.4.2021.

Poplatky zůstávají jako v loňském roce a to:

  • za svoz komunálního odpadu 500,- Kč/ za osobu, vlastník nemovitosti, kde není přihlášená žádná osoba k trvalému pobytu (chalupáři) 500,- Kč
  • Stočné 120,- Kč/za osobu
  • Pes 70,- Kč, za druhého a každého dalšího psa téhož držitele 120,- Kč, držitel psa je osoba starší 65 let 60,- Kč, za druhého a každého dalšího psa, kterým je osoba starší 65 let 90,- Kč
  • Zpravodaj 20,- Kč

Bankovní účet obce Topolany: 115-9688150277/0100

Variabilní symbol: použijte číslo popisné nemovitosti

Poplatek za půjčovné v knihovně budete moci zaplatit po obnovení provozu knihovny.

Děkujeme


Publikováno 8. 2. 2021 17:15

Očkovací místo COVID-19 Nemocnice Vyškov p.o.

Očkovací místo COVID-19  Nemocnice Vyškov p.o.

  • Zájemci o očkování se mohou registrovat na internetové adrese https://registrace.mzcr.cz mohou s registrací pomoci jejich rodinní příslušníci, praktičtí lékaři či linka pomoci 1221.

  • Dne 5.2.2021 bude otevřen rezervační kalendář Očkovacího místa Nemocnice Vyškov p.o.. Klienti, kteří mají provedenou registraci v Centrálním rezervačním systému, si mohou od tohoto data rezervovat termín na očkování. Podle nastavení v Centrálním rezervačním systému se budou moci rezervovat prozatím pouze senioři 80+ a zdravotníci. Vzhledem k malému objemu dodaných vakcín nebude možné v nejbližších dnech uspokojit všechny zájemce o očkování. Postupně, tak jak se budou navyšovat dodávky vakcín, budeme navyšovat i počet rezervačních termínů.

  • Očkovací místo je umístěno v prostorách I. chirurgického oddělení v levém křídle hlavní budovy, 2.patro. Pro zájemce o očkování bude vyhrazeno parkoviště za budovou polikliniky (pravá strana parkoviště). Pro přístup do prostor očkovacího místa bude otevřeno schodiště a zprovozněn výtah s přímým vstupem z venkovního prostoru v místě „kruhového objezdu sanitních vozů“, vlevo od vchodu do suterénu nemocnice.  Přístup bude zvýrazněn označením „Očkovací centrum“. Z prostorových důvodů prosíme doprovod maximálně jednou osobou.

  • Prosíme všechny zájemce o očkování, aby dodržovali čas rezervace. Není nutné chodit s velkým předstihem, docházelo by ke zbytečnému hromadění většího počtu osob. Očkování bude provedeno pouze osobám, které jsou řádně zaregistrovány v centrálním rezervačním systému podle zarezervovaného data a času.

  • Pokud se léčíte se závažným chronickým onemocněním (autoimunitní choroby, porucha imunity, epilepsie, onkologické onemocnění, atd.), poraďte se o vhodnosti očkování se svým ošetřujícím lékařem.

  • Před návštěvou očkovacího centra si podle svých možností vytiskněte a vyplňte Informovaný souhlas s očkováním zde Dotazník před očkováním zde.  Dokumenty eventuálně vyplňte ve spolupráci s vaším praktickým lékařem či příbuznými – urychlíte tím celý proces očkování. Pokud nemáte možnost dokumenty vytisknout, budou Vám poskytnuty na místě. Oba dokumenty budete potřebovat i při přeočkování 2. dávkou.

  • Ve sporných případech můžete být vyzváni k předložení potvrzující sms nebo potvrzujícího mailu z rezervačního systému.             

  • Nezapomeňte si vzít kartičku pojišťovny, občanský průkaz či jiný doklad totožnosti. V indikovaných případech můžeme ocenit i údaje z vaší domácí zdravotní dokumentace a soupis chronicky užívaných léků.

  • Před očkováním se můžete dle vašich zvyklostí lehce najíst, napít i užít běžně užívané léky.

  • Oblékněte si na sebe oděv, který se dá snadno rozepnout nebo svléknout -  rozepínací svršky, triko s krátkým rukávem

  • V areálu nemocnice, i po celou dobu pobytu v očkovacím centru, mějte zakryté dýchací cesty, dodržujte hygienická pravidla a rozestupy.

  • Po vstupu do budovy vyhledejte registraci klientů a zaregistrujte se k očkování.

  • Dále se řiďte pokyny personálu.

  • Lékař v očkovací ambulanci zkontroluje indikaci k očkování, vyhodnotí dotazník, poučí Vás o výkonu, podepíše s Vámi souhlas s očkováním. Sestra následně aplikuje očkovací látku.

  • Po očkování vyčkáte 30 min. v čekárně kvůli možným nežádoucím účinkům očkování (bližší informace najdete v informovaném souhlasu), následně po kontrole, poučení a vydání zprávy budete moci odejít.

  • Termín aplikace 2. dávky je Vám automaticky přidělen v systému Reservatic.

  • Součástí očkování je založení dokumentace v nemocničním informačním systému, záznam o očkování v systému ISIN a po přeočkování 2. dávkou vydání Certifikátu o očkování proti nemoci COVID-19

  • Odhadovaný čas celého procesu očkování je 1 hodina.

    Informovaný souhlas s očkováním.pdf

          Dotazník před očkováním.pdf


Publikováno 7. 2. 2021 20:11

Informace FÚ pro JMK k výběru daňových přiznání k dani z nemovitých věcí v roce 2021

Informace Finančního úřadu pro JMK k výběru daňových přiznání k dani z nemovitých věcí v roce 2021.pdf


Publikováno 4. 2. 2021 11:36

Nová usnesení Vlády ČR - prodloužení nouzového stavu

Prodloužení nouzového stavu do 14. 2. 2021 a úprava krizových opatření

sb011-21.pdf


Publikováno 22. 1. 2021 13:35

Očkování proti COVID-19 pro seniory 80+

očkování proti COVID-19.pdf


Publikováno 14. 1. 2021 10:33

Topenářský servis

Datum konání: 24. 1. 2021

Topenářský servis.png


Publikováno 13. 1. 2021 11:29

Nová usnesení Vlády České republiky

prodlouzeni nouzoveho stavu.pdf

zmena krizovych opatreni.pdf

omezeni volneho pohybu.pdf

omezeni provozu maloobchodu.pdf

omezeni provozu skol.pdf

urceni skolskych zarizeni.pdf

lety z velke britanie a severniho irska.pdf

 

 


Publikováno 23. 12. 2020 17:32

Nová ochranná opatření Ministerstva zdravotnictví

21.12._mz_zakaz-letu-z-velke-britanie-a-severniho-irska-s-ucinnosti-od-21.-12.-2020-od-12-hodin.pdf

20.12._mz_omezeni-prekroceni-statni-hranice-cr-s-ucinnosti-od-20.-12.-2020-od-15.30-hodin-do-odvolani.pdf


Publikováno 21. 12. 2020 13:10